Napisane przez: pirath | 11 Maj 2011

Christian Lacroix – Tumulte


dane mi jest zatracić się w kolejnym fenomenalnym zapachu otrzymanym jako sampelek on fqjciora… a mianowicie Christian Lacroix – Tumulte

pierwsze i chyba najsilniejsze wrażenie to spore podobieństwo do crystal de roche durbano…. jest jałowiec i igliwie, jest kadzidło, ale niezbyt nachalne i ogólnie kompozycja jest lekka świeża i nieprzytłaczająca…. będzie idealnie pasować i na dzień i na wieczór na wypad z przyjaciółmi do knajpy…

co do projekcji i trwałości to jest nieźle choć szału u mnie nie stwierdzono… zapach chwilami potrafi sprawić wrażenie że uciekł z nadgarstka… za pierwszym razem gdy mi się to spotkało stwierdziłem że mam omamy z przesilenia kichały, ale za kolejnym takim przypadkiem stwierdziłem, że ten zapach tak ma… ot dziwna przypadłość…. trwa to dosłownie niucha, podczas którego ze zdziwieniem stwierdzam ze nic nie czuję, ale kolejne niuchnięcie już obecność zapachu potwierdza Wink
w sumie jednak po pierwszej godzinie mógłby pachnieć nieco mocniej i dalej od skóry, trwałość 5-6h więc pisku jak na koncercie Mini Vanili w Orlando nie będzie Cool

generalnie zapach bardzo udany, świetnie skrojony, dyskretny i z gatunku moich ulubionych, który mogę polecić każdemu fanowi dyskretnego kadzidła w najlepszym wydaniu Wink trafił bezapelacyjnie na listę AMH, co ostatnio zdarza się za często i ewidentnie doprowadzi mnie do grobu…..
w ostatniej woli fqjcior dostanie do zapłaty mój ostatni rachunek za perfumy Twisted Evil Wink

Nuty zapachowe:
nuta głowy: liść wawrzynu, owoce jałowca, olejek laurowy
nuta serca: nuta balsamiczna, kadzidło
nuta bazy: cedr z gór Atlas, paczula, cedr chiński, cedr teksański, cedr wirginijski.

Responses

  1. cholera, kolejny chyba w moich klimatach …..

  2. chcialem sprawdzic ceny ale niedostepny w zadnej ze znanych mi perfumerii internetowych….

  3. bo pojawia się nader rzadko, więc ustrzelić go można w znanych perfumeriach internetowych i na alledrogo… polecam nabyć miniaturkę i się przekonać, ale na 98% domyślam się, że bardzo Ci się spodoba 😉

  4. jeden z moich ulubionych, zauważyłem, że zimo trzyma dłużej i u mnie sięga 8-9h oczywiście bez szałowej projekcji ale trwałość bez zarzutu, chciałoby się by był bardziej ekspansywny, wkurza mnie trudna dostępność…

  5. prawda? mógłby pachnieć bardziej wylewnie, by jeszcze intensywniej pieścić nozdrza swym nienagannie skrojonym bukietem… a tak pozostaje niedosyt… podobnież mam z Dirty English… te zapachy aż się proszą o wersję Intense…

    dziwi mnie też słaba popularność tego zapachu i marki, ale to niestety zawsze przekłada się na utrudnioną dostępność…


Skomentuj

Kategorie

