Napisane przez: pirath | 11 Maj 2012

Perfumomanii stuknął roczek, czyli rocznicowe zwierzenia niepoprawnego grafomana…


Dokładnie rok temu 11 maja zamieściłem tu moje pierwsze wpisy z recenzjami… niektóre powstały jeszcze w czasach mojej bytności na perfuforum.pl… kurcze, jak ten rok szybko zleciał… szast prast i spłodziłem prawie 300 sążnistych elaboratów traktujących z dużym luzem o perfumach i garść offtopu, który dla urozmaicenia próbowałem bez większego powodzenia uskuteczniać…
widać czytelnicy Perfumomanii nie odczuwają potrzeby choćby chwilowego oderwania się od monotematycznej konwencji bloga… trudno się temu dziwić, w końcu do „skarbówki” nie chadzamy dla filozoficznych dysput z „pijaczami kawy„, tfu urzędnikami… chociaż, jak czasem śledzę epicki rozwój dyskusji w komentarzach, to zaczynam mieć wątpliwości… 😉

Ten rok był dla mnie trudny, przez pryzmat licznych, wysoce niefartownych komplikacji w życiu osobistym… cieszę się, że mam to już za sobą i pomimo licznych perturbacji nie straciłem zapału i ochoty do dalszego uprzykrzania Wam życia moimi wypocinami, które jak widzę po statystykach – przyciągają na bloga coraz liczniejszą z miesiąca na miesiąc grupę czytelników… to cieszy i buduje – bo w końcu piszę dla Was (aspekt grafomańskiego wyżycia się taktownie pominę 😉 ) i to Wasze wizyty, maile, zamieszczane komentarze (również te niezbyt pochlebne – gdyż cieszy mnie każdy wpis, nawet merytorycznie uzasadniona krytyka) są dla mnie motorem i siłą mobilizującą mnie do czasem wielogodzinnego ślęczenia przed kompem – gdy niejednokrotnie zrypany jak koń po westernie, wracam do domu po długim dniu pracy…

To Wy dajecie mi siłę, poruszacie interesujące zagadnienia, podrzucacie ciekawe propozycje zapachów – słowem walnie przyczyniacie się do rozwoju i kształtu Perfumomanii, za co serdecznie i z całego cynicznego, zgorzkniałego i złośliwego piraciego serca chciałbym Wam podziękować… no to jeszcze proponuję po kawałeczku urodzinowego tortu i wracam do knucia, co by tu z okazji rocznicy obsmarować… 😉

pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim, że byliście ze mną przez ten rok…

pirath

Responses

  1. Sam robiłeś ten tort? 😉
    Gratuluję wytrwałości i powodzenia życzę w dalszym blogowaniu. Pamiętaj, że niektórych w tę pasję wciągnąłeś i czekają na kolejne wpisy, więc proszę mi się nie poddawać i dzielnie walczyć z zapachami! 🙂

  2. powiedzmy, że sam wyszukałem odpowiednie zdjęcie 😉
    dziękuję Ci i zapewniam, że łatwo się nie poddam 😉

  3. Pirath przyjmij najserdeczniejsze gratulacje z okazji tej wspaniałej rocznicy. Dziękując Ci za popełnienie wielu ciekawych recenzji, życzę Ci dalszego pomyślnego blogowania oraz nieograniczonych możliwości poznawania kolejnych, ciekawych zapachów. Niech Twoja kolekcja rośnie jak przysłowiowe grzyby po deszczu.

  4. śliczne dzięki Grzesiu 😉

  5. Stooooo laaaaaaat……stooooooooo laat……… Dawać ten tort!!!!! -))) A na serio to gratuluję serdecznie , życzę wytrwałości i zapału a ja tu będę jak zawsze włazić i co jakiś czas się czepiać ortografii.. Nie może Ci być za słodko – zemdliło by Cię.-)

  6. dziękuję haniu, już czuję respekt przed Twoją kolejną inspekcją 🙂

  7. Gratuluję – i wytrwałości i pasji 🙂 Właśnie sobie uświadomiłam, że ja nie zrobiłam takiej rocznicy, a chyba powinnam 😉

    Co do Twoich offtopów, to one moim zdaniem byłyby ok, gdyby zbytnio nie odbiegały od tematyki perfum. Gdybyś zamiast o urządzeniach elektronicznych czy zepsutym sprzęcie pisał np. o tym, jakie perfumy ostatnio kupiłeś, jakie próbki otrzymałeś, jakie firmy napisały do Ciebie z propozycją współpracy itp. to wówczas czytalibyśmy je znacznie częściej i chętniej. Jak dla mnie takim dobrym i ciekawym offtopem była np. historia ze zwrotem pieniędzy na poczcie, reklamacja produktu i Twój autorski pomysł na „szybki przebieg po perfumeriach” 🙂

  8. jeszcze nic straconego i swój spóźniony roczek możesz zawsze spreparować w dogodnym terminie…

    widzisz każdy offtopuje o tym co go najbardziej interesuje… zaspokoić wewnętrzną potrzebę wygadania się, podzielenia i /lub zarażenia innych swoją pasją, albo dzielenia z innymi ważnego przeżycia… to musi być naturalne, spontaniczne, szczere i u każdego przebiega indywidualnie… chociaż od dłuższego czasu chodzi mi po głowie projekt bloga totalnie offtopowego, gdzie swobodnie mógłbym się wyżyć i dać upust niespożytym pokładom drzemiącej we mnie złośliwości… 🙂

    widzisz to broń obusieczna, bo mnie z kolei nie bardzo interesuje jakie kto perfumy sobie kupił, kto z nim sypia, baluje, etc… każdego interesuje offtop nieco innej maści, a perfumomania to nie Pudelek… 😉

    propozycji współpracy jako blog niekomercyjny (co zresztą wyraźnie zaznaczyłem w zakładce „o blogu”) nie otrzymuję i niespecjalnie z tego powodu rozpaczam, o czym niejednokrotnie już rozmawialiśmy i dobrze znasz moje pobudki… 😉

  9. Pirath! Gratuluję wytrwałości i wiary w siebie. To ona jest motorem, wiatrem w żagle dla naszych działań. Mam nadzieję, że nastanie taki czas, gdy na torcie w rozmiarze S zabraknie miejsca na kolejną świeczkę. Czego szczerze Tobie życzę.

  10. Jesteś genialny,mało kto zna się tak na perfumach jak TY,zawsze kieruję się Twoimi recenzjami przy zakupie nowego zapachu i nigdy się nie zawiodłem,jeżeli będziesz miał okazje napisać o Davidoff silver shadow private to napisz,podobno dobry zapach.Pozdrawiam i gratuluje roczku!

  11. Świetnie się Ciebie czyta. Twój stały czytelnik.

  12. Bardzo Wam wszystkim dziękuję 😉
    1kemoT – zważywszy na mój żołądek, w rachubę wchodzi raczej XXL 🙂
    mario – zanotowałem, jak tylko zdobędę próbkę, to reckę masz jak w banku 😉
    Kamolskee – wierzę na słowo, bo coś rzadko się u mnie udzielasz… 😉

  13. No wiesz co, mogłeś się postarać i znaleźć trochę bardziej tematyczny tort. O, pacz jakie cudeńka w sieci są 😀

    Gratuluję pierwszego roczku, oby były kolejne!

  14. miało być skromnie i nadobnie jak na roczek przystało… 😉

  15. http://media.cakecentral.com/gallery/559513/600-1287418363.jpg <–to raczej na roczek blogu dla ona…a nieważne.

  16. 😀

  17. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych!

  18. a dziękować 😉

  19. gratki pirath i kolejnego równie udanego roku życzę ci 🙂

  20. dzięki i wzajemnie 😉

  21. Gratuluje Marcinie wytrwalosci,z przyjemnoscią czyta sie Twoje recenzje,tylko ponownie pogratulowac bo jak wszyscy wiemy udzielasz sie nie tylko na swoim blogu.tak trzymac! i czekamy na kolejne 300 recenzji.:-)

  22. no z tym udzielaniem się to trochę ostatnimi czasu słabo, bo praca zawodowa skutecznie odciąga mnie od pachnącego hobby i trollowania na odwiedzanych blogach… no i wyszło Diablo III… 🙂
    którego notabene jeszcze nie kupiłem bo zabrakło 😀

  23. gratuluje,jest fajnie,bo szczerze i indywidualnie.I proszę wkręcaj też tematy marginalne,czyli nie tylko na temat perfum,bo to Cię wyróżnia…
    powoli stała czytelniczka
    Kasia

  24. czyżbyś jawnie podjudzała mnie od offtopa? oj nieładnie 🙂


Skomentuj

Kategorie

