Napisane przez: pirath | 6 listopada 2013

próbki Dolce & Gabbana Velvet Collection zdobyte, czyli ich recenzje już niebawem… ;)


Ha!, dzięki Tomkowi, któremu z tego miejsca ponownie dziękuję za czujność – dziś odebrałem przesyłkę z pięcioma próbkami ekskluzywnej linii perfum Dolce & Gabbana – Velvet Collection… wprawdzie z liczącej w tej chwili osiem kompozycji, posiadam tylko pięć (Velvet Sublime, Tender Oud, Velvet Patchouli, Desert Oud i Velvet Vetiver) – ale myślę, że to wystarczy aby zorientować się, jaki poziom reprezentuje cała seria…

próbki Dolce & Gabbana - Velvet Collection

Dolce & Gabbana - Velvet Collection próbki

Nie spodziewałem się, że ich zdobycie (choćby częściowo) okaże się tak łatwe, ale tym bardziej cieszę się, że tak szybko będą mógł poznać i podzielić się z Wami wrażeniami z oblatywania kolejnej linii butikowej… mam też cichą nadzieję, że zapachy te trafią na stałe do oferty, którejś z polskich perfumerii – zasilając szeregi nielicznie reprezentowanych marek ekskluzywnych, obok Armaniego (Armani Prive), Toma Forda (Private Blend) i YSL (La Collection YSL)… teraz poluję na linię butikową Prady, Hermesa i Cartiera, więc jeśli ktoś z Was natknie się na nie w zasobach polskiego internetu – to z góry dziękuję za donosik… 🙂

Dolce Gabbana Velvet Collection

Dolce & Gabbana-The Velvet Collection

Responses

  1. Zapowiada się smacznie , ah te kolejne oudy 😉
    Na Certiery sam poluję więc chętnie jeśli coś wypatrzę dam znać..

    • he he na oudy to się akurat najmniej napalam i Ty już wiesz dlaczego, ale strasznie mnie korci ich Vetiver 🙂 z góry dzięki za ewentualne namiary na Cartiera… 🙂

  2. Tez mam i też się sadzę, zeby o nich skrobnąć. Mam też oudowego Bossa. 😉
    Ale na razie odwalam pracę u podstaw. 🙂

    • no to super!, wprawdzie do oudowego Bossa niezbyt mi pilno (i Ty też wiesz dlaczego), ale chciałbym go kiedyś choćby powąchać dla zaspokojenia ciekawości i ocenić jak bardzo Boss się przyłożył… 🙂
      p.s. pracuj pracuj Czarna Siostro, masz sporo do nadrobienia, ale strasznie się cieszę, że znów twardo piszesz… 🙂

  3. Nie żebym nie lubił vetiverovej trawy ale po oudach bardziej ciekawi mnie paczula i tajemniczy velvet sublime…
    Jakby ci nie podszły te agarki to wiesz gdzie słać 😉

    • he he będę miał na uwadze 🙂

  4. Hej Pirath
    Prosba o info, gdzie jest mozliwosc zorganizowania takich probnikow.
    Nie ukrywam, ze bylem zafascynowany jednym z tych zapachow bedac w Harold w Londynie, gdzie Gosc mnie poczestowal przypadkowym zapachem z tej linii. Serdeczne dzieki.Andi

  5. jest taki sklep z perfumami na literę E, gdzie je kupiłem, a te brakujące można nabyć na alledrogo… 🙂
    pozdrawiam…


Skomentuj

Kategorie

