Napisane przez: pirath | 16 marca 2014

przedostatni dzień akcji rabatowej na odlewkiperfum.pl


niestety wciąż walczę z objawami przeziębienia, stąd w ostatnich dniach królują tematy zastępcze – mniej lub bardziej przyjemne… a skoro jesteśmy przy tych przyjemniejszych, to chciałbym przypomnieć, że tylko do jutra, do godziny 10 rano – na stronie www.odlewkiperfum.pl obowiązuje specjalny rabat w wysokości 8%… aby go uzyskać, wystarczy w polu „kod rabatowy” wpisać perfumomania i cieszyć się niższą ceną na wybrane wonności…

rabat

Responses

  1. Powrotu do zdrowia życzę 🙂 Dzięki za rabat!

    • dziękuję i cała przyjemność po mojej stronie… 🙂

  2. Cześć ,mam pytanie/prośbę 🙂 Czy możesz napisać z jakimi zapachami kojarzy Ci się nowy CK Red.Dziś przyniosłem z perfumerii bloter i przypomina mi on jakiś parfum , który miałem ok. 10 lat temu ale nie mogę przypomnieć sobie nazwy :)I dręczy mnie to okropnie 🙂

    • jak tylko go poznam, dam znać, pozdrawiam… 😉

  3. aVe Pirath 🙂


Skomentuj

Kategorie

