Napisane przez: pirath | 9 grudnia 2014

podsumowanie i wyniki konkursu fotograficznego…


Moi drodzy, chciałbym Was ponownie serdecznie przeprosić za nieplanowane opóźnienie w podaniu wyników konkursu, do którego doszło poniekąd z mojej winy… niestety wczoraj wieczorem musiałem pilnie wyjechać w sprawach służbowych i nie miałem jak uczestniczyć w obradach jury oraz przygotować stosownego wpisu… z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować Wam oraz właścicielom sklepu Odlewki Perfum za wyrozumiałość oraz za zaproszenie mnie do udziału w tym sympatycznym przedsięwzięciu, w charakterze jurora…

Jest nam bardzo miło, że konkurs spotkał się z tak dużym zainteresowaniem z Waszej strony… wykazaliście się tak dużą inwencją oraz zaangażowaniem i przesłaliście nam tak dużo ciekawych i oryginalnych prac, iż mieliśmy poważny problem z podjęciem ostatecznej decyzji… nie mogąc osiągnąć konsensusu, Pan Rafał z Odlewki Perfum, podjął ostatecznie decyzję o rozszerzeniu listy nagród – aby nagrodzić jak najwięcej zgłoszonych do konkursu prac… ale najbardziej cieszymy się, że mogliśmy sprawić Wam i sobie radość – w końcu łączy nas wspólna pasja i miłość dla perfum…

a teraz do meritum…

Jak wspomniałem komisja prawie się pokłóciła i pobiła, ale w końcu wyłoniliśmy laureatów konkursu fotograficznego sklepu Odlewki Perfum i perfumomanii… ja zagroziłem Odlewkom nałożeniem zakazu importu odlewek, oni mi zakręceniem kurka z internetem – ale koniec końców zdecydowaliśmy… ubolewam, że część prac musieliśmy już na wstępie odrzucić z przyczyn formalnych, ponieważ użyto w nich materiałów powszechnie dostępnych w internecie… ale i tak mieliśmy ciężki orzech do zgryzienia, zwłaszcza przy wyłonieniu finałowej trójki… aby już nie przedłużać, z prawdziwą przyjemnością przedstawiam Wam pełną listę nagrodzonych i wyróżnionych prac w konkursie… dziękuję wszystkim za udział i oczywiście gratuluję zwycięzcom!… 😉

Responses

  1. Oj,dobrze, że nie doszło do rękoczynów:-) Konkurs był inspirujący i sprawił mi przyjemność. Myślę, że drugie tyle radości będę mieć z nagrody. Dzięki wielkie!

    • tez bawiliśmy się świetnie i cała przyjemność po naszejs tronie… 🙂 oczywiście gratuluję wygranej i życzę jej miłego wydawania… 🙂


Skomentuj

Kategorie

