Napisane przez: pirath | 17 Maj 2015

48 miesięcy minęło jak jeden dzień (czytać w takt melodii z czterdziestolatka)…


Aż by się chciało zanucić melodię z Czterdziestolatka, stąd zamiana lat na miesiące 🙂 Tak się złożyło, że tydzień temu perfumomanii stuknęły cztery latka (okrągłe i jubileuszowe). Niestety praca zawodowa i rozliczne pasje poboczne absorbują mój czas tak skutecznie, że po prostu zapomniałem 🙂 Ale lepiej późno niż wcale, stąd dzisiejszy, mocno zapóźniony wpis – w którym chciałbym Wam tradycyjnie podziękować za cierpliwość, wyrozumiałość, prawie dwa miliony odsłon, lajki, komentarze, maile i próbki – oraz za to, że pomimo pisania w kratkę oraz dość kontrowersyjnego punktu widzenia, wciąż perfumomanię odwiedzacie i czytacie.

4 years

Nie mogę Wam obiecać, że będę pisał częściej, krócej, wreszcie przestanę lać wodę i stanę się poprawny politycznie – bo nie będę 🙂 Ten blog poza pasją, to również swoisty wentyl bezpieczeństwa i barometr piracich nastrojów – więc offtop jest niejako wpisany w konwencję bloga, ale do tego pewnie zdążyliście się już przyzwyczaić. W przygotowaniu mam kilka tekstów oraz recenzji nowości, tyle że na ich dokończenie zgodnie ze sztuką (procedurą testową), po prostu brakuje mi czasu, a ujawniona tego roku alergia (kij wie na co), dodatkowo zrujnowała mi harmonogram. Ale jestem dobrej nadziei, że wraz z zakończeniem okresu największego pylenia oraz dopięciem kilku projektów zawodowych – wrócę i wynagrodzę Wam moją absencję i cierpliwość. Jeszce raz dziękuję Wam za wszystko i do przeczytania niebawem… 🙂

Responses

  1. Marcinie wszystkiego najlepszego i prosze o jeszcze wiecej tak wspanialych szczerych recenzji..perfumomanio 100lat!!!!!

    • dziękuję 🙂 a biorąc poprawkę na nasz system emerytalny i kolejne jego nowelizacje, te 100 lat wydaje się całkiem realne 😀

  2. Wszystkiego najlepszego! Czytam z pasją od samych narodzin. 🙂 Teraz prezent: zgrzewka Nutelli.

    • Dziękuję i również pozdrawiam, mam nadzieję że Twoje koty w formie? 🙂

  3. Nie przestawaj lać wody!!!! To jedyne miejsce gdzie woda z perfumami mieszana tworzy coś fajnego . STO LAT i MILIONA flaszek!!!!!

    • +1 😉

    • dziękuję Ci Haniu, obiecuję zatem nie przerywać wodolejstwa 🙂

  4. Najlepszego Piraci łbie czy tam brzuchu z nosem ! 😉
    Nie zmieniaj nic, no chyba że masz taką potrzebę… Żyj nam, pisz nam póki starczy sił…

    Pierwszą recenzją czytaną u Ciebie była ta dotycząca mojego (jak się później zresztą okazało) ulubionego kadzidlaka., wiec pozwól że uczczę tę czwóreczkę zarzucając go dzisiaj zaraz po przeczytaniu tego wpisu. RC 🙂

  5. No ja mam nadzieję, że nie zaczniesz być poprawny „politycznie”! Blogerów piszących poprawnie (czy raczej prawie poprawnie) jest dosyć.
    Za tę twoją wyjątkowość wzniosę kufel. Mam nadzieję, że w Twoim towarzystwie. 🙂

    • Solennie CI to obiecuję, podobnie wspólne piwo/cydr, może już w ten weekend? 🙂
      p.s. będę dzwonił 🙂

  6. Wszystkiego najlepszego i oby tak dalej!

  7. Gratulacje!!! Czekam na kolejne 100.

    • doprawdy nie wiem czy moja wątroba to wytrzyma, ale będę się starał 🙂

  8. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!

  9. Wszystkiego Najlepszego Marcinie i następnych 4..co Ja pisze…40 lat blogowania.

    • co najmniej, bo co ja będę robił na emeryturze? (jeśli oczywiście dożyję) 🙂
      p.s. dzięki Robercie 🙂

  10. Szczerze gratuluje i życzę dalszego pomyślnego rozwoju bloga. Wiedzę na temat perfum, zresztą jak i swoją kolekcję masz bardzo dużą. Kosztowna pasja ale przynosi tyle emocji tych pozytywnych i negatywnych.

    • dziękuję, wprawdzie kolekcję staram się konsekwentnie zużywać i redukować, ale z mizernym skutkiem:)


Skomentuj

Kategorie

