Napisane przez: pirath | 10 Maj 2016

perfumomanii stuknęło 5 lat, czyli plan pięcioletni wykonany na 500%!…


W tym roku też zapomniałem o urodzinach bloga, ale na szczęście, jak co roku – przyszedł mail z życzeniami od WordPress’a, więc piorunem przyszło mi wymyślić mowę na okrągłe i jubileuszowe pięciolecie perfumomanii!🙂

Motywem przewodnim pięciolecia perfumomanii, będzie a jakże: plan pięcioletni!. Co udało nam się zrealizować? (a dla kogo ten wywiad?). Towarzysze i Towarzyszki, przez te pięć lat z dumą i pieśnią na ustach, niosłem moim czytelnikom swoisty kaganek uświadamiania, że można pachnieć inaczej niż ranking Top 10 we wiodącej perfumerii i niekoniecznie musi to kosztować fortunę, albo nerkę… W ciągu tych pięciu lat strofowałem, wyśmiewałem, obśmiewałem, wyszydzałem i dekonspirowałem paskudne gierki i wydumaną ideologię producentów perfum – kpiąc i plując jadem na ich tanie, populistyczne zagrywki, kreowanie i powielanie trendów oraz żałosne próby sankcjonowania tandetnej masówki, jako wymuskane dzieła sztuki… Obalałem mity i stereotypy, oddzierałem ziarna od plew, deptałem szumną ideologię, dyskredytowałem czcze frazesy i obnażałem perfidne gierki marketingowców (kapitalistycznych świń ze zgniłego Zachodu i Ameryki) – uzyskując przy okazji ponad 300% normy w pluciu jadem i ponad 500% skuteczności we wbijaniu szpilek, w tłusty zad wyidealizowanej, mainstreamowej propagandy!. Dzięki heroicznemu zaangażowaniu i pracy ponad siły sekretarza partii (czyli mnie), udało się na przestrzeni lat wyłuszczyć i obśmiać kilka trendów oraz wskazać paluchem marki, które choć prestiżowe i ikoniczne – zdecydowały się pójść na łatwiznę i w imię szybkich zysków, zaczęły wciskać swym nieświadomym klientom przereklamowaną i skrajnie zachowawczą tandetę. Odnotowałem też ponad 420% normy w odzieraniu niszy z amazingów i aktów strzelistych oraz zanotowałem przeszło 600% wzrost skuteczności w umniejszaniu jej rzekomej wyższości, nad nieniszową resztą świata. I jestem z tego cholernie dumny!…😉

%281953%29+Lucjan+Jagodzi%C5%84ski%2C+Co%C5%9B+TY+zrobi%C5%82+dla+realizacji+planu

W ciągu tych pięciu lat perfumomania odnotowała ponad dwa i pół miliona odsłon, ponad 900 wpisów oraz wygenerowała prawie 14 tysięcy komentarzy!. Ponadto raptem na dniach blog zgromadził swój pierwszy, okrągły tysiąc lajków – z którego jestem szczególnie dumny, bo obyło się bez ich kupowania za pieniądze, rozdań oraz konkursów z nagrodami! Naprawdę, ponad tysiąc osób z własnej i nieprzymuszonej woli kliknęło Lubię to, więc aż serce rośnie, że komuś naprawdę się chce czytać moje sążniste elaboraty i przedzierać przez moje niewybredne offtopy🙂 Dziękuję Wam!, zwłaszcza za komentarze i maile, które z roku na rok coraz liczniej wypełniają moją skrzynkę. I z tego miejsca chciałbym Was przeprosić za opieszałość w odpisywaniu, ale ilość wiadomości oraz moja coraz częstsza praca w rozjazdach – sprawiają, iż coraz trudniej mi wygospodarować czas na szybką odpowiedź, że o regularnym blogowaniu nie wspomnę…

Czego chciałbym sobie i Wam życzyć z okazji posumowania tej i perspektywy przyszłej pięciolatki? Na pewno zdrowia oraz dużo więcej wolnego czasu na testowanie i blogowanie. Niestety praca zawodowa, rozliczne hobby, jazda na rowerze i życie towarzyskie kradną mi już tak duży wycinek doby i angażują tak mocno – że na pisanie o perfumach, a zwłaszcza dość rygorystyczną procedurę testową pozostaje naprawdę mało czasu. A moje biurko i szuflady dosłownie pękają w szwach od kopert, zawiniątek i paczuszek z próbkami, które dostaję od Was, producentów i kupuję za własne pieniądze, łudząc się że opiszę jakąś nowość na cito… Ale kocham to i dlatego wciąż ciągnę ten wózek, bo poznawanie perfum wciąż sprawia mi autentyczną i nieustającą przyjemność. Z okazji piątych urodzin bloga, chciałbym Wam podziękować za to, że wciąż ze mną jesteście i sprawiacie swymi komentarzami i e-mailami, że to miejsce żyje. Nie wszystkie wpisy są przychylne (cenię sobie konstruktywną krytykę), ale nie o to chodzi by komuś słodzić – choć nie ukrywam, że to wiele dla mnie znaczy, gdy czytam że komuś pomogłem lub pozytywnie zainspirowałem, nawróciłem, oświeciłem… To jest największą nagrodą oraz daje mi siłę i motywację do dalszego pisania, więc dziękuję Wam za to i od siebie chciałbym życzyć spełnienia wszelkich marzeń, zdrowia i wielu pachnących inspiracji!

 


Responses

  1. MILION polubień życzę i pięćdziesięciu lat blogowania.!!! Wszystkiego pachnącego Marcinie.!!

    • Haneczko dziękuję i dla Ciebie z kolei milion buziaków🙂

  2. Bywa że po klika razy czytam recenzje danego zapachu ( np. Moja ukochana trylogia Encre Noire ). Ubierasz zapachy w piękne słowa, a każdy miłośnik perfum lubi o nich czytać w sposób który pozwala niemalże poczuć recenzowany produkt.Pełen profesjonalizm i za to szacunek. Pozdrawiam serdecznie i życzę nieustającej przyjemności czerpanej ze świata perfum. Twoja przyjemność jest też naszą przyjemnością.Dziękujemy!

    • Eh Dziękuję, recenzja Encre Noire i dla mnie jest bardzo szczególna, bo i zapach jest szczególny i chciałem by miał wyjątkową oprawę. Ale tym bardziej dziękuję że to dostrzegłeś i doceniłeś🙂

  3. Nic nie dodam, bo nie chcę przesłodzić…Podczytuję sobie…bo dlaczego by nie…

    • Zaaplikowałeś niezłe aplikacje…🙂

    • he he, dyplomatycznie, również pozdrawiam🙂

  4. Sto lat Piracie. Oby Ci się:)

  5. Brawo Piracie… Aby kolejne 5 lat zostało wykonane z 1000% normy.. a towj nos nigdy cie nie zawiodł

    • tak jest Towarzyszu Andrzeju!, nawet 2000% normy (w zależności dla kogo jest ten wywiad)😀

  6. Najcudowniejszego Piracie !

    P.S. Kiedy jakiś wlewik?😉

    • dzięki narde, no najlepiej przy najbliższej okazji🙂

  7. Pirath 100 lat zycze!!!!

  8. Życzę najważniejszego – odnajdywania epifanijnych zapachów, perełek nie tkniętych przez IFRA😉 oraz kolejnych udanych recenzji.

    • ehhhh oby było tych perełek jak najwięcej, dziękuję i nawzajem!🙂

  9. Niech kolejna pięciolatka przyniesie całemu społeczeństwu równie dorodny plon!🙂

    Wszystkiego dobrego Pirath!

    • Dziękuję Ci, zawsze miło jest mi widzieć i czytać Twoje wpisy na moim blogu🙂

  10. Wszystkiego dobrego piracie. Obyś zaczął przyciągać reklamodawców i z pasji czerpał również wymierne zyski w postaci hajsu😉

    • dziękuję Ci, a co do reklamodawców to jest mi dobrze bez nich. Hajs to nie wszystko, a od zarabiania pieniędzy (bardzo zresztą godziwych) mam etat w moim corpo i niech tak zostanie🙂

  11. A kto z nami nie wypije, niech go piorun trzasnie… 100 lat Piracie.

    • dziękuję i na pohybel! (tu trzask trącających się kielichów)🙂

  12. Marcinie..i nastepnych 50 lat Perfumomani..mam nadzieje,że mnie przezyje..100 lat…

    • he he zabrzmiało jak wyrok (żarcik), ale dziękuję Ci Robercie i mam nadzieję że jednak pociągniesz dłużej niż ten blog, czego z całego serca Ci życzę🙂

  13. Tak trzymać Piracie. Wszystkiego pachnacego!!! 100 lat!


Skomentuj

Kategorie

