Napisane przez: pirath | 2 czerwca 2012

pakietowy wyprz…


Przeglądając ostatnio zawartość pachnącej szafy – doszedłem do wniosku, że zrobiło się ciasno i pora ją co nieco przewietrzyć… rozdarty skrupułami i przełamując opory charakterystyczne dla namiętnego zbieracza – wytypowałem kilkanaście zapachów, które odstąpię w pakiecie komuś, kto będzie po nie sięgał częściej niż ja…

Te kilkanaście flakonów i flakoników to w większości zacne i przyzwoite kompozycje, dlatego szkoda by stały nieużywane – gdyż przez wzgląd na rozmiar piraciej kolekcji, sięgałem po nie raptem 2-3 razy do roku… co prawda trzymam perfumy w zacienionym miejscu o stałej temperaturze, ale wszystko prędzej czy później kiedyś się zepsuje… a ponieważ nie lubię marnotrawstwa, podjąłem decyzję o sprzedaży tych najrzadziej używanych…

Powyższe zdjęcie (przepraszam, że robione kalkulatorem, ale gdzieś zapodziałem kabelek od lusterka) przedstawia następujący pakiecik*… na życzenie mogę przesłać na maila zdjęcia w większej rozdzielczości, których tu ze względu na rozdzielczość i rozmiar plików nie mogłem zamieścić… dokładny opis każdej z oferowanych kompozycji przeczytacie nie ruszając się z foteli na łamach perfumomanii – a ponieważ powstały duuuuużo wcześniej niż zrodził się zamiar uszczuplenia kolekcji – zatem wpisy na bank nie są stronnicze…

*licząc od lewej strony, wpierw ostatni, później pierwszy rząd

Bruno Bananii Magic Man EdT – zostało ~5 ml z flaszki 50 ml (5zł)
Jacques Bogart – Bogart pour Homme EdT – zostało ~96ml z flaszki 100ml (25zł)
Jovan Musk for Men Cologne Spray (EdT) – zostało ~85ml z flaszki 88ml (25zł)
Diesel Zero Plus Masculine EdT – zostało ~60ml z flaszki 75ml (30zł)
David Beckham Intimately Parfum Deodorant – zostało ~74ml z flaszki 75ml (10 zł)
Lanvin Oxygene Homme EdT – zostało ~22ml z flaszki 50 ml (25zł)
Azzaro pour Homme EdT – zostało ~27ml z flaszki 30 ml (25 zł)
Giorgio Armani Acqua di Gio EdT – zostało ~18ml z flaszki 50 ml (40 zł)
Azzaro Visit EdT – zostało ~20ml z flaszki 30 ml (25zł)
Thierry Mugler B*Men – zostało ~5ml z flaszki 30 ml (10zł)
Geoffrey Beene Grey Flanel (zestaw EdT + AS) ~115ml z flaszki 120 ml EdT i ~85ml z flaszki 120 ml wody po goleniu (50 zł)
Antonio Banderas Spirit for Men – zostało ~10ml z flaszki 15ml (posiada spray) (10zł)
Geoffrey Beene Bowling Green – zostało ~12ml z flaszki 15 ml (bez sprayu)  (10zł)

łącznie wyszło mi za wszystko jakieś 285 zł w uczciwych cenach licząc jak za używki…

jako GRATIS dorzucam zestawik Biotherma dla mężczyzn (nieużywany) 2 x 5 ml i żel pod prysznic Prada pour Homme 50 ml (też dziewiczy, oba widoczne na pierwszym planie drugiej fotki) oraz biorę na siebie koszt ubezpieczonej przesyłki na terenie polski… druga fotografia przedstawia w/w zapachy zapakowane w ich opakowania, ale jak widać do niektórych flaszek takowego nie posiadam…

ostateczna cena, która mnie interesuje za cały pakiet to 250 zł…

sądzę, że to dobra oferta – zważywszy iż większości tych zapachów nie da się powąchać w stacjonarnych perfumeriach, a już na pewno nie w formie testera… to wszystko możecie nabyć ponosząc tylko raz koszt wysyłki – który zresztą biorę na siebie… 😀

obowiązuje zasada, kto pierwszy ten lepszy… deklaracje zakupu proszę zostawiać pod wpisem, lub za pośrednictwem maila: pirath@interia.pl
proszę o przemyślane zakupy, ponieważ przez wzgląd iż urządzam wyprzedaż, nie przewiduję opcji zwrotu – o czym lojalnie i z góry uprzedzam…
jeśli komuś zależy na najwyższym poziomie bezpieczeństwa, mogę ten pakiet wystawić jako aukcję prywatną na allegro, ale wówczas cena wzrasta o prowizję jaką doliczy sobie alledrogo… drogą mailową dogram wszystkie szczegóły z kupującym, odnośnie danych adresowych i płatności (przedpłata na konto)…

EDIT: zestaw został dziś wrzucony na Allegro pod tym linkiem


Odpowiedzi

  1. Szkoda,iż nie przewidujesz sprzedaży pojedynczych flaszeczek:-)

  2. jeśli nie uda się sprzedać pakietu, to nie wykluczam że zdecyduję się na sprzedaż na sztuki – ale niestety już w nieco wyższych cenach i dojdzie koszt transportu…

  3. sprzedane 😉

  4. Nie zdążyłam się jeszcze dobrze przyjrzeć Twojej kolekcji, kiedy dowiedziałam się, że już nie mam po co tego robić…- to się nazywa zonk 😉

  5. he he następnym razem wyślę Ci imienne zaproszenie z dokładną datą zamieszczenia wpisu i prawem pierwokupu 😉
    p.s. to kiedy dokładnie widzimy się w lipcu?

  6. Jeszcze raz wielkie dzieki pirath za ekspresowa przesyłke.

    Serdecznie przepraszam Olfaktorie za moje samolubstwo 😉

    • to ja Ci dziękuję i jestem pewien, że Olfaktoria jakoś to przeżyje… 😉


Dodaj komentarz

Kategorie